باشگاه خبری ایران دریلینگ : برگزاری نهمین رویدادبین‌المللی برند با محوریت اقتصاد مقاومتی (سرخط اخبار)

ایران دریلینگ: در آستانه آخرین ماه سال ۱۳۹۳؛ مرکز همایش‌های بین‌المللی میزبان مهمترین رویداد تاریخی با حضور برترین‌های حوزه برند خواهد بود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت خبری پارس فارس؛ دبیر اجرایی این کنفرانس در خصوص اهداف و برنامه‌های این دوره از کنفرانس تصریح کرد: این کنفرانس علمی-تخصصی با پشتوانه ۸ دوره برگزاری توانسته است نگاه ویژه‌ای را نسبت به تولیدکنندگان و صاحبان سرمایه، برندهای ایرانی و سرمایه‌گذاران خارجی به وجود آورد و با گشودن مسیرهای منطقی و درست منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های علمی و عملی دانشگاه‌ها و بخش خصوصی گام بردارد. مهندس نجفی با تاکید بر علمی بودن این کنفرانس و توجه ویژه این دوره به موضوع پراهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: از مهمترین اهداف نهمین کنفرانس بین‌المللی برند به عنوان نخستین کنفرانس علمی و مدیریتی در حوزه فرهنگ‌سازی برند و برندسازی ملی ایرانی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، ارتباط و تعامل بین سرمایه‌گذاران و صاحبان برندهای ملی و دولت و مجلس،  تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک‌های برندسازی، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌ها و شرکت‌ها به امر برندسازی، تبیین راهکار‌ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند و مسائل حقوقی و داوری برند،  فضاسازی جهت تسهیل رویه‌های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین‌المللی؛ کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از برندهای ملی؛ رسیدن به راهکارهای برندسازی ملی برای جذب سرمایه‌های خارجی؛ همچنین برندسازی ملی-ایرانی، توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار خارجی در اقتصاد مقاومتی.

مدیر عامل شرکت پژوهشی گسترش رهیافت در ادامه با اشاره به اینکه این دوره از کنفرانس با تکیه بر تجارب گذشته و دستاوردهای علمی و همچنین حضور اساتید بزرگ دانشگاهی بسیار متفاوتر با  دوره‌های قبل است پانل‌های تخصصی، ازجمله پنل اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های علمی و تخصصی، حضور اساتید مطرح و چهره‌های علمی و اجرایی دراین کنفرانس از خصوصیات منحصربه‌فرد این دوره از کنفرانس برند است. وی با تاکید بر استقبال اساتید حوزه برند و بازارابی تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و مراکز اثرگذار حوزه اقتصادی در کشور برای حضور دراین رویداد؛ عنوان داشت: تلاش مجموعه‌ای عظیم که دراین کنفرانس گرد هم آمده‌اند تنها برگزاری یک گردهمایی نیست؛ بلکه با وجود ظرفیت عظیمی که به وجود آمده و به صورت یک حرکت ملی اما در قالب بین‌المللی در حال اتفاق است امیدواریم همچون هشت سال گذشته، مهمترین اثر را در حوزه برندسازی ملی و بسترسازی جهت کمک به تحقق  اهداف اقتصاد مقاومتی شاهد باشیم. شایان ذکر است؛ نهمین کنفرانس بین‌المللی برند در تاریخ های ۵ و ۶  اسفند ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.



  کد خبر : 535
 
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۵:۱۴:۰۲