باشگاه خبری ایران دریلینگ : ضرورت رونق‎بخشی به بازاریابی بین‎المللی ملی حفاری (سرخط اخبار)

ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه ما تلاش می‌كنیم تا بازاریابی بین المللی شركت ملی حفاری را رونق بخشیم، افزود: در حال حاضر با دو كشور مذاكرات مثبتی داشتیم و با كشور سوم نیز در حال مذاكره هستیم. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از شركت ملی نفت ایران، سید عبدالله موسوی، مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شركت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نفت گاز اروندان ضمن تشكر از زحمات علی كاردر، مدیرعامل پیشین شركت ملی نفت ایران و همكاران سابق خود در شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: برای حل مشكلات باید هدف گذاری درستی داشته باشیم.

وی افزود: صنعت حفاری گنجینه نظام است و باید برای افزایش راندمان و متراژ حفاری تلاش كرد؛ تمامی تجهیزات فنی حفاری درآمدزا هستند و می‌توانیم از این تجهیزات در داخل و خارج از كشور استفاده كنیم. موسوی با اشاره به اینکه ما تلاش می‌كنیم تا بازاریابی بین المللی شركت ملی حفاری را رونق بخشیم، افزود: در حال حاضر با دو كشور مذاكرات مثبتی داشتیم و با كشور سوم نیز در حال مذاكره هستیم. موسوی با تاكید بر لزوم رعایت انضباط مالی و عملیاتی در سازمان‌ها، تصریح كرد: سازمانی كه از لحاظ ساختار پویا باشد می‌تواند انضباط‌های لازم را به خوبی رعایت كند. وی در پایان از مدیران عامل سابق شركت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان تشكر كرد و گفت: هدف ما انسجام و وحدت ملی و فرا استانی است تا اهداف و سیاست‌های شركت ملی نفت اجرا شود.



  کد خبر : 2691
 
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۴۸:۱۶