ایران دریلینگ: مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از افزایش چشمگیر شرکت کنندگان داخلی وخارجی در این نمایشگاه خبر داد. محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با اشاره به تغییر شیوه های بازاریابی بینالمللی و جانمایی شرکتهای خارجی، گفت: با توجه به اینکه محور اصلی نمایشگاه بیست و یکم جذب سرمایهگذاری و انتقال تکنولوی است، تلاش کردیم تا با تغییر شیوههای بازاریابی و جانمایی، شرایط بهتری برای حضور گسترده تر و بهتر این شرکتها فراهم کنیم.
وی افزود: فعالیتهای بینالمللی جهت ثبت نام شرکتهای خارجی از شهریورماه سال گذشته آغاز شد و ۱۴ بازاریاب در این راستا با ما همکاری کردند که این تعداد نسبت به نمایشگاه بیستم دو برابر افزایش داشته است؛ همچنین هرکدام از این شرکتها مجوز داشتند تا در تمامی نقاط دنیا از شرکتهای علاقهمند ثبت نام به عمل بیاورند. بدین ترتیب شرکتهای خارجی با قدرت انتخاب بیشتری ثبت نام کرده و درنهایت امر جانمایی شرکتها توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام شد.
ناصری با تاکید بر افزایش فضای سرپوشیده در این نمایشگاه، تصریح کرد: در نمایشگاه بیست و یکم از ۲۳۱۰۸ متر مربع فضای سرپوشیده مربوط به شرکتهای داخلی، ۱۵۹۶۷ متر مربع مربوط به شرکتهای خارجی و ۳۰۵۸ متر مربع مختص نمایندگی شرکتهای خارجی مستقر در ایران است. وی در ادامه تشریح کرد: میتوان گفت کل فضای نمایشگاه بینالمللی مورد استفاده واقع شده است. مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت تعداد شرکت کنندگان خارجی را بیش تر از سالهای گذشته دانست و گفت: تا کنون ۹۳۶ شرکت داخلی، ۷۴۳ شرکت خارجی و ۱۹۵ نمایندگی شرکتهای خارجی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و جانمایی شدهاند.
ناصری در ادامه از حضور بیش از ۳۲ کشور خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال شاهد حضور پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالن های ۳۵ و ۳۸ نمایشگاه هستیم. وی در پایان از حضور شرکتهای معتبر بینالمللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکتهایی مانند توتال بعد از سالها، دوباره در نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت میکنند. لازم به ذکر است اعداد ذکر شده در این گزارش، اطلاعات تکمیلی تا تاریخ ۲۲ فروردین ۹۵ است و روند ثبت نام و پرداخت هزینهی فضای نمایشگاه همچنان در حال انجام است؛ با اتمام این روند آمار قطعی اعلام خواهد شد.
وی افزود: فعالیتهای بینالمللی جهت ثبت نام شرکتهای خارجی از شهریورماه سال گذشته آغاز شد و ۱۴ بازاریاب در این راستا با ما همکاری کردند که این تعداد نسبت به نمایشگاه بیستم دو برابر افزایش داشته است؛ همچنین هرکدام از این شرکتها مجوز داشتند تا در تمامی نقاط دنیا از شرکتهای علاقهمند ثبت نام به عمل بیاورند. بدین ترتیب شرکتهای خارجی با قدرت انتخاب بیشتری ثبت نام کرده و درنهایت امر جانمایی شرکتها توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انجام شد.
ناصری با تاکید بر افزایش فضای سرپوشیده در این نمایشگاه، تصریح کرد: در نمایشگاه بیست و یکم از ۲۳۱۰۸ متر مربع فضای سرپوشیده مربوط به شرکتهای داخلی، ۱۵۹۶۷ متر مربع مربوط به شرکتهای خارجی و ۳۰۵۸ متر مربع مختص نمایندگی شرکتهای خارجی مستقر در ایران است. وی در ادامه تشریح کرد: میتوان گفت کل فضای نمایشگاه بینالمللی مورد استفاده واقع شده است. مدیر بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت تعداد شرکت کنندگان خارجی را بیش تر از سالهای گذشته دانست و گفت: تا کنون ۹۳۶ شرکت داخلی، ۷۴۳ شرکت خارجی و ۱۹۵ نمایندگی شرکتهای خارجی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده و جانمایی شدهاند.
ناصری در ادامه از حضور بیش از ۳۲ کشور خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال شاهد حضور پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالن های ۳۵ و ۳۸ نمایشگاه هستیم. وی در پایان از حضور شرکتهای معتبر بینالمللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکتهایی مانند توتال بعد از سالها، دوباره در نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت میکنند. لازم به ذکر است اعداد ذکر شده در این گزارش، اطلاعات تکمیلی تا تاریخ ۲۲ فروردین ۹۵ است و روند ثبت نام و پرداخت هزینهی فضای نمایشگاه همچنان در حال انجام است؛ با اتمام این روند آمار قطعی اعلام خواهد شد.
کد خبر : 1030