باشگاه خبری ایران دریلینگ : سی و دومین نشست واحدهای برنامه‌ریزی صنعت نفت کشور (خبر ویژه)
ایران دریلینگ: مدیر عامل ملی حفاری در سی و دومین نشست مشترک واحدهای برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت : مدیریت خوب، کارمند خوب و با انگیزه پرورش میدهد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، سی و دومین نشست مشترک واحدهای برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران، به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران با حضور مدیران و روئسای برنامه‌ریزی شرکت‌های تابعه صنعت نفت در اهواز برگزار می‌گردد. در آغاز نشست مهندس حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مهمترین دغدغه مدیران سازمان‌ها را حفظ و نگهداشت منابع انسانی عنوان کرد و گفت: امروز مدیران و راهبران بنگاه‌های اقتصادی بر این باورند که تولید با محوریت انسان در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته و منابع انسانی بعنوان سرمایه واقعی سازمان‌ها، نقش اصلی در توسعه پایدار و فرآیند تولید دارد.

وی افزود: حفظ، نگهداشت و صیانت از منابع انسانی، ایجاد شرایط لازم برای بهره‌وری از عامل‌های اساسی رشد و تعالی سازمان‌هاست. بهمنی به شرایط کار در صنعت حفاری اشاره و یادآور شد: شرایط ویژه کار در این صنعت وظیفه مدیران و برنامه‌ریزان مسائل کارکنان را دشوارتر می‌کند، چرا که در صنعت حفاری حرف اول وآخر را تصمیم‌گیری صحیح و بموقع منابع انسانی خواهد زد.وی در ادامه گفت : نقش برنامه‌ریزان نیروی انسانی، نقش تقویت محیط کار فراگیر، ایجاد فرصت برابر براساس شایستگی، شناسایی افراد مستعد، شایسته سالاری و برنامه‌ریزی برای آینده سازمان‌هاست. بهمنی رضایت‌مندی کارکنان را در پیشرفت سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: ایجاد رضایت پرسنل از محیط‌کاری باعث وفاداری و تعهد نسبت به سازمان گردیده و این موفقیت هر شرکتی را تضمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، نگاه تخصصی، بکارگیری نیروی کارآزموده و با تجربه و همگام با دانش روز را مهمترین ضرورت صنعت نفت کشور عنوان کرد و گفت: در سه دهه گذشته صنعت نفت کشور علیرغم محدودیت ایجاد شده با تدبیر مدیران، متخصصان، کارشناسان و کارکنان دلسوز، پویا و پرنشاط پاسخگویی نیازهای کشور بوده است. وی در ادامه گفت : برنامه‌ریزان نیروی انسانی می‌بایست نیازهای افراد سازمان‌ها را شناسایی و زمینه بالابردن انگیزه، ارتقا شغلی و حل مشکلات کارکنان را فراهم نمایند. وی افزود: نیروی انسانی متعهد و متخصص قادر است با تلاش مضاعف بر بسیاری از کاستی و مشکلات فائق آید و با بیشترین اثرگذاری برنامه‌های پیش‌بینی شده را تحقق بخشد.مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر توجه به نقش کارآمدی منابع انسانی در دستیابی به افق چشم انداز 1404 تاکید کرد و گفت : باید علاوه بر تامین نیازهای کارکنان، افزایش سطح دانش، مهارت، قابلیت‌های فنی و تخصصی، آموزش، ارتقا فرهنگ سازمانی، اخلاق‌مداری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بهمنی در خاتمه تصریح کرد: هیچ فاکتوری در مدیریت مهمتر از توجه به نیروی انسانی نیست و می‌بایست به نیرویی مسئولیت محول کرد که دارای دانش، تجربه، تحصیلات و ارتباط شغلی باشد تا بتواند برای سازمان خود صادقانه خدمت نماید. شایان ذکر است در ابتدای این نشست مهندس تاکایدی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت را ارائه نمود و سپس دکتر مولایی سرپرست برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران هدف از سی و دومین نشست مشترک واحدهای برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران را بررسی چالش‌ها، مشکلات، سیاست کاری، بررسی آیین نامه‌ها، بحث‌های تخصصی و مسائل مربوط به منابع انسانی در حوزه نفت و شرکت‌های تابعه عنوان نمود.


  کد خبر : 422
 
یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۴۸:۵۴