باشگاه خبری ایران دریلینگ : ارتقاء سه رشته تخصصی مرکز علمی کاربردی حفاری از کاردانی به کارشناسی (صنعت و دانشگاه)
ایران دریلینگ: رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری از ارتقاء سطح تحصیلی سه رشته تخصصی این مرکز از کاردانی به  کارشناسی از ابتدای سال تحصیلی 96-95 خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهدی مهران در توضیح بیشتر در این باره گفت: توسعه سطحی علمی این مرکز در راستای کامل تر شدن چرخه آموزش‌های علمی مهارتی صنعت حفاری صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این ارتباط با هماهنگی واحد برنامه ریزی آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان سر فصل‌های درسی تدوین و مراحل اخذ دریافت مجوزهای لازم از دانشگاه جامع علمی کاربردی در دست پیگیری است. مهران اظهار کرد: این مرکز وابسته به شرکت ملی حفاری ایران است و هم اکنون در پنج رشته عملیات حفاری، تامین و نگهداری  برق و مکانیک دستگاه‌های حفاری، سیمان و اسید و سیال حفاری در مقطع کاردانی نزدیک به 700 دانشجو دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری و معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران همچنین با اشاره به ایجاد رشته جدید مهندسی کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) به رشته‌های تحصیلی این مرکز، گفت: پذیرفته شدگان این رشته از مهرماه امسال تحصیلات خود را در این مقطع آغاز خواهند کرد. وی در زمینه امتحانات نیم سال دوم سال تحصیلی جاری مرکز اظهار کرد: این امتحانات هم اکنون در پنج رشته تحصیلی در حال برگزاری است و تا دو هفته آینده ادامه دارد.


  کد خبر : 1147
 
یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۴:۲۱