پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thu 28 Mar 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۳۲:۳۵

حفر ۱۰ حلقه چاه نفت و گاز با کاربست دکل حفاری ساخت داخل

ایران دریلینگ: رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح از انجام موفق عملیات حفاری ۱۰ حلقه چاه نفت و گاز به متراژ افزون بر ۳۰ هزار متر با کاربست دکل حفاری ساخت داخل خبر داد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهرداد کرم‌پور با اشاره به اینکه سازه اصلی و بخش عمده تجهیزات و متعلقات این دستگاه در مجتمع صنعتی فجر شیراز ساخته شده و از سال ۹۰ به ناوگان این شرکت پیوسته است، گفت: این دکل با توان 2 هزار اسب بخار در شمار دستگاه‌های حفاری سنگین ناوگان ملی حفاری است. وی افزود: چاه‌های حفر شده به‌وسیله این دستگاه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و به طور عمده در مخازن پرفشار است و عملکرد آن رضایتمندی کارفرما را در پی داشته است.

رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح اظهار کرد: این دستگاه هم‌اکنون در حال حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای در موقعیت میدان نفتی مارون در عمق بیش از 3 هزار متری است و پیش‌بینی می‌شود تا اوایل فروردین‌ماه حفر این چاه به پایان برسد. کرم‌پور افزود: در دستگاه‌های حفاری ایمنی حرف نخست را می‌زند و سلامت کارکنان، نگهداشت و کاربرد بهینه تجهیزات، تامین و تعویض به‌موقع قطعات پرمصرف و احساس مسئولیت نسبت به کار از عوامل مهم و با اهمیت در کسب موفقیت‌ها است. وی اظهار کرد: داشتن نگاه فنی، توان فراگیری، دانش تجربی و آکادمیک و توان جسمی از ویژگی‌های خاصی است که باید نیروهای عملیاتی از آن بهره‌مند باشند و در کنار این ویژگی، برخورداری از اخلاق نیکو سبب موفقیت، رشد و پیشرفت فرد می‌شود.



  کد خبر : 2765
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :