چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | Tue 16 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۷:۵۲

جلسه توجیهی طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان رسالت برگزار شد

ایران دریلینگ: جلسه توجیهی مناقصه دوم از سری مناقصات طرح، ساخت و حفاری با پرداخت معوق و تامین مالی بخشی از انجام کار مربوط به پروژه توسعه میدان رسالت پس از بازدید از محل پروژه در سکوی رسالت از سوی دعوت‌شدگان با حضور ۱۲ شرکت در ستاد شرکت نفت فلات قاره ایران برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره، در نشست مشترک مدیران این مدیریت اکتشاف و شرکت نفت و گاز اروندان زمینه‎های همکاری متقابل بررسی شد. همکاری در طراحی چاه و مراحل حفاری با اهداف مشترک اکتشافی - تولیدی، آمادگی مدیریت اکتشاف برای تحدید، توصیف و برطرف کردن ابهام‎های میدان‌های در حال تولید شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه‌ریزی برای تحویل چاه‌های اکتشافی و تکمیل آنها به عنوان چاه تولیدی و تبادل اطلاعات اکتشافی و تولیدی در پروژه‌های در حال اجرا از جمله محورهای بررسی شده در این نشست بود.

بر این اساس، مدیریت اکتشاف از سال ۹۵ تاکنون همکاری و گسترش همکاری‌های علمی، فنی و عملیاتی با شرکت‌های بهره‌برداری و تولیدی را در دستور کار خود قرار داده و به این منظور تفاهم‎نامه‌هایی نیز با شرکت‌های تولیدی، توسعه‌ای و علمی مانند پژوهشگاه صنعت نفت، فلات قاره، نفت مرکزی و ... امضا شده است و موقعیت‌های چشمگیری نیز در کاهش هزینه‌ها، تسهیل امور و هماهنگی بیشتر در پروژه‌ها و هم‌افزایی علمی- فنی و افزایش بازدهی کارها نصیب طرفین و صنعت نفت کشور شده است.



  کد خبر : 2757
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :