سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tue 16 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۸:۱۴

از سوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت اعلام شد:
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‎های عملیات حفاری نفت و گاز

ایران دریلینگ: فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‎های عملیات حفاری نفت و گاز برای اجرای طرح‎های نگهداشت سطح تولید ازسوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت اعلام شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در نظر دارد به منظور تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی و گسترش استفاده از توان فنی-مهندسی شرکت‎های توانمند ایرانی در اجرای طرح‎های نگهداشت سطح تولید، شرکت‎های عملیات حفاری نفت و گاز را شناسایی و ارزیابی کند. همسو با این برنامه، این معاونت از همه شرکت‎های متقاضی دعوت کرده است بر اساس شیوه‎نامه ارزیابی صلاحیت که از طریق پایگاه ملی اطلاع ‎رسانی مناقصات با شماره فراخوان ۳۱۴۷۲۸۴ و پایگاه اینترنتی اداره کل نظام فنی و اجرایی و ارزشیابی طرح‎ها به آدرس  www.det-mop.ir و پایگاه اینترنتی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری به نشانی http://www.det-mop.ir در دسترس است، پرسش‌نامه را تکمیل و به همراه مستندات ارسال کنند. 

حوزه خدمات پیمانکاران عملیات حفاری در این طرح‌ها شامل انجام خدمات طراحی تفصیلی، تدارک کالا و تجهیزات و انجام عملیات حفاری و خدمات جنبی مربوط به آن است. ماهیت طرح‎ها به صورت ترکیبی از تخصص‎های حفاری، تاسیسات رو زمینی، خطوط لوله جریانی و ساخت و نصب سکوهای دریایی است و این موضوع در زمان واگذاری طرح‌ها و تعیین ترکیب شرکت‌های مجاز به حضور در هر مناقصه، مدنظر قرار می‎گیرد. بر اساس بند ۷-۱۰ نظام فنی و اجرایی طرح‎ها و پروژه‎های صنعت نفت، پیمانکار عملیات حفاری، شخصیت حقوقی واجد صلاحیتی است که مسئولیت انجام عملیات حفاری با هدف حفر چاه با مشخصات ارائه‌شده از سوی کارفرما با انجام تعهدهای اصلی از جمله تامین دستگاه حفاری، تامین نیروی انسانی متخصص و ذی‌صلاح و اجرای کامل عملیات حفاری و تامین یا خرید خدمات تخصصی و جانبی حفاری از جمله خدمات جانبی سیمانکاری، خدمات مغزه‎گیری، خدمات نمودارگیری، خدمات مانده‎یابی، خدمات تکمیل چاه، خدمات حفاری انحرافی، خدمات چاه آزمایی و خدمات اسیدکاری را برعهده دارد.

در متن این فراخوان آمده است: «پرسشنامه تکمیل‌شده و مدارک و مستندات مربوطه، باید ممهور به مهر و امضای صاحبان مجاز امضا (حسب آخرین آگهی تغییرات شرکت) و فقط به صورت الکترونیکی (لوح فشرده) و در قالب فایل‎های PDF به نشانی پستی دبیرخانه کارگروه ارزیابی، ارسال و رسید دریافت شود. دبیرخانه از دریافت هرگونه نسخه کاغذی معذور است و تنها نامه تقاضا به صورت کاغذی دریافت می‌شود. مهلت ارسال تقاضا و مدارک و مستندات مربوطه تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶/ ۱۰/ ۹۶  است. این تاریخ غیر قابل تمدید بوده و دبیرخانه از دریافت هرگونه تقاضا یا مدارک تکمیلی پس از انقضای تاریخ یادشده، معذور است.» همچنین در این فراخوان تاکید شده است: «تکمیل و ارائه پرسشنامه، حقی برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند. ارزیابی صلاحیت شرکت‌های متقاضی، بر اساس داده‎های اطلاعاتی مندرج در پرسشنامه واصله، توسط کارگروه ارزیابی صلاحیت و مطابق شیوه‌نامه مربوطه انجام می‌گیرد. در صورت ارائه اطلاعات نادرست و خلاف واقع در پرسشنامه، مطابق بند پ ماده ۶ آیین‌نامه اجرایی بند الف ماده ۲۶ قانون برگزاری مناقصات، با متخلفان برخورد خواهد شد.»

متقاضیان می‎توانند مدارک و مستندات خود را به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه چهاردهم، پلاک ۱۷،  اداره کل نظام فنی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌ها، طبقه سوم ارسال کنند یا با شماره تلفن‎ ۸۸۸۱۰۴۵۶ تماس حاصل کنند.



  کد خبر : 2427
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :